Aseară, Transferoviar Călători a introdus primele automotoare Alstom Coradia pe ruta către Aeroportul Otopeni, devenind cel mai nou material rulant folosit pe traseul Gara de Nord – Otopeni.
În decembrie 2020, pe calea ferată Gara de Nord – Aeroportul Henri Coandă, circulau automotoare de la trei operatori:
CFR Călători,
Regio Călători,
Transferoviar Călători.
La acea vreme, cel mai învechit material rulant aparținea Transferoviar Călători, fiind vorba despre automotoarele DH 2, fabricate în anii ’60-’70, potrivit informațiilor ClubFeroviar.ro. Ulterior, Transferoviar Călători a înlocuit aceste vechi automotoare DH 2 cu cele de la Bombardier Talent, achiziționate la mâna a doua, dar mult mai moderne, produse la începutul anilor 2000.
În iunie 2022, în contextul în care ruta devenise profitabilă, CFR Călători a suferit un impact semnificativ. Consiliul Național de Supraveghere din Domeniul Feroviar (CNSDF), sub coordonarea Consiliului Concurenței, a transferat traseele către operatorul privat Transferoviar Călători, în detrimentul CFR Călători, pe linia ferată Gara de Nord – Aeroportul Henri Coandă. Astfel, 12 trenuri operate de CFR Călători pe ruta București Nord – Aeroport Henri Coandă au fost anulate începând cu 16 iulie 2022 și repartizate Transferoviar Călători, potrivit ClubFeroviar.ro.
Noile trenuri introduse pe ruta Gara de Nord – Aeroport Henri Coandă oferă un nivel de confort mai ridicat decât automotoarele Siemens Desiro (cunoscute sub numele de „Săgeata Albastră”) operate de CFR Călători. În plus, acestea dispun de prize pentru încărcarea dispozitivelor mobile și dispun de conexiune Wi-Fi, în timp ce trenurile Desiro nu oferă aceste facilități. Deși viteza nu este extrem de mare, prezența Wi-Fi-ului poate fi considerată un avantaj. În cazul trenurilor CFR Călători, serviciul Wi-Fi este disponibil doar în trenurile InterCity.
În plus, noile trenuri sunt mai tăcute în compartimentele pasagerilor și beneficiază de o izolare fonică mai bună. Totuși, un dezavantaj este reprezentat de sistemul de climatizare, care funcționează doar în jumătatea trenurilor, aspect observat și la trenurile Desiro ale SNTFC CFR Călători.